The best and most beautiful things in this world cannot be seen or even heard, but must be felt with the heart. I ♥ You.
IceCream
I'm officially 18
♥ Loves Around! ♥
Craps! :)
Do what you can. If you can't feed 100people, then feed just one. :)

MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

wild days
//
Friday, October 12, 2012 @ 12:44:00 AM


最近超爱的一首歌
有多少人爱上一首歌的旋律时 就想懂得歌词的意义
有多少人不是因为想懂他人 用心慢慢的懂得歌词的意义
有多少人懂得 我的懂得
真的很有意识


 很想很想很想回去两个月前我逗留的地方
很想很想很想逃避一切一切
命运还是命运 但是自己还是能掌控前途
哭过就好了


明早起床后 我会像这样笑着面对一切
开始倒数我很想回去的地方
但是我懂 我懂当我很期待一些事时 其他人不一定期待
我 并没有抱太大的希望
但是 我 真的很想很想你们

____IceCream
#nighttimeisthebesttime