The best and most beautiful things in this world cannot be seen or even heard, but must be felt with the heart. I ♥ You.
IceCream
I'm officially 18
♥ Loves Around! ♥
Craps! :)
Do what you can. If you can't feed 100people, then feed just one. :)

MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

wild days
我回来了//
Tuesday, September 25, 2012 @ 9:50:00 AM


虽然这里空气不是那么好
虽然这里的人并不有礼
虽然这里的驾车人士很狼
虽然这里的公共厕所很糟糕
但是 我还是会选择这里 这才是我的家
在这里我才能找到我想要的

讨厌离别 虽然我在那里天天的被念 被骂
但是 昨晚 我跟妈妈进去时哭了
妈妈说其实阿姨真的很好的
我说 其实我都 懂
姨丈Bye了就不回头望了
记得要好好照顾自己

___IceCream
#累泪