The best and most beautiful things in this world cannot be seen or even heard, but must be felt with the heart. I ♥ You.
IceCream
I'm officially 18
♥ Loves Around! ♥
Craps! :)
Do what you can. If you can't feed 100people, then feed just one. :)

MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

wild days
又泪了//
Wednesday, August 15, 2012 @ 5:19:00 AM





很不想今晚就这样停止了 别那么感触 坚强点
就他们嘛 两个既然夹着我不放 其实我也不想放
刚刚笑得流泪时 真的心疼了一下很想继续流泪
那些泪可以从我觉得很痒 很好笑的时候 立刻变成不舍
很想紧紧抱着他们痛哭 但是场面一定更好笑 因为 我是最强的 Say no to tears *ShowingMuscles!*
我们走着走着 他捏着我的劲 她拖着我的手 真的很感触
因为我们又在一起了 就今天的心情 今天的我们 可以再继续到我离开吗 我会哭吗

刚刚我在Group 打了几行字, ‘Hello! LengZai & LengLui. I got small requests, can you guys wear our class t-shirt on 17th August and can leave the hall after 2hours? I wanna take photo with all of you. That day might be the last day I meet you guys besides graduation? Please?’
超好想的我 在想 当我们拍完照后 我想录音他们的感想 听听他们有什么话想说
想起当天我在厨房问起这个问题时 他们的回答让我想当场落泪
17 我会面对一样的心情吗 不行!!! 不可以让任何人看见我哭!!!
现在开始培养情绪 当天就不会 落脸’  加油!
快最后一科了 很没心情 很没心情 怎么办

你们今天特别的心灵相通 问起了我的部落格为什么改名了
就我想写写当下的心情的同时 不想让你们看见我paiseh的样子嘛
哈哈哈哈 那些笑声还在耳里 谢谢你们

&
#不想浪费我们在一起的时刻























刚大完便的样子



o.O 明明就很愿意给我拍




**寶貝我們都不要哭
**時間不會因眼淚停住
**寶貝我們都不要哭
**生命如此不是結束
**只要我們把彼此的好記住


____IceCream
#youareinmymind